Westport - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu Westport - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu

Westport

Door: robenwim

Blijf op de hoogte en volg Rob

22 November 2010 | Nieuw Zeeland, Westport

Even correctie; we zijn niet naar Nelson maar naar Westport gereden vandaag. Dit is aan de westkust. En die bruine loopvogel is een WEKA. We hebben vanmorgen dus inderdaad 3 jonge kiwis gezocht en gevonden in dat Kiwi Wildlife Centre. Het zijn nachtdieren, dus we moesten goed in het donker spotten. Maar goed dat we worteltjes in de spaghetti hadden gedaan daags ervoor. Het Campingeten blijkt overigens toch wel smakelijk, vissticks, spaghetti, salades alles wat makkelijk te bereiden is op 3 pitten.
De rit langs de westkust naar Westport was ook weer erg mooi. Zien we een bord met overstekende pinguins, moeten we stoppen voor ... een hond die uit een auto was ontsnapt. Liepen er 3 meisjes op de weg die hond proberen te vangen. Volgens ons hadden ze nog een stuk of 5 andere honden in die auto.
We verheugen ons op de rit naar Abel Tasman Park morgen, want dat vond Rob de vorige keer echt een hoogtepunt. We blijven daar 3 nachten en gaan zeker mooie wandeltochten maken.
Probeer nu nog wat foto' s te plaatsen. Groeten van ons beideN.

• 22 November 2010 - 08:15

Bewrry En Peter:

Wij dachten al, rijden ze nu de verkeerde kant op.
    Maar alles komt goed lezen wij.
    We zijn benieuwd naar de foto's.

• 22 November 2010 - 11:50

Je Collega's :

nou wij vinden die baard wel sexy!
    laat hem maar lekker staan.
    we mogen voor Marc op kantoor kijken naar jullie site dus we genieten met jullie mee.

• 22 November 2010 - 17:51

Henny:

Echt heel leuk om op deze manier "mee te reizen". Ben zeer benieuwd naar de overige verhalen en vooral de foto's. Zeer indrukwekkend ! Koken op 3 pitten is toch best nog luxueus ??? En 6 meter camper achter de bestuurder lijkt me ook best ruim... Heerlijk, en eh, die beginnende baarden staan best leuk hoor. Laat maar doorgroeien...
    Tot de volgende keer...
    Groetjes, Henny en Huub

• 23 November 2010 - 09:04

Harry & Eric:

Hartstikke leuk om jullie reis te volgen.
    We genieten van jullie verslagen en foto´s.

Groetjes,
    HARRY