Geisers, modderpoelen enzovoort - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu Geisers, modderpoelen enzovoort - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu

Geisers, modderpoelen enzovoort

Door: robenwim

Blijf op de hoogte en volg Rob

05 December 2010 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Gisteravond hebben we een prachtplaats gevonden voor de camper, namelijk aan een meertje met uizicht op de dampende vulkanische verschijnselen van Orakei. We stonden er helemaal alleen die nacht, dus we hebben alle deuren maar op slot gedaan. Vanmorgen die natuurverschijnselen gaan bezichtigen, was wel interessant. Daarna via Rotorua naar Coromandel gereden via heel wat bochtige wegen. Vanavond aangekomen bij de Hot Water Beach, waar we net te laat waren om een kuil in het strand te graven en er dan in warm water te liggen relaxen. Dat is namlelijk alleen mogelijk bij laag water. Maar we hebben wel met onze benen in de zee gestaan. Welke zee eigenlijk ?
Morgen rijden we maar een kleiun stukje naar een mooie camping die ik nog van de vorige keer ken. Daar hebben we dan s' avonds een mooie zonsondergang, en wellicht plakken we er nog een nachtje aan. Vanavond onze schoentjes gezet, benieuwd of er morgen iets in zit.
(We hebben nl. Friese buren, of iets anders want ze praten erg boers)
Groetjes

• 05 December 2010 - 08:35

Henny:

Oh, kom er eens kijken.....
    En is het nog wat geworden op deze 5e december ?
    Niets kan natuurlijk in de buurt komen van jullie ervaringen....
    Nog veel plezier.

• 05 December 2010 - 11:16

Berry En Peter:

Nou de ene staat met de benen in lekker warm water en de andere staat met de benen in een berg sneeuw. groetjes

• 06 December 2010 - 11:22

Harry & Eric:

Wat een prachtige wereld daar hè? Ik heb de beelden van de reis van mijn dochter Rachel in NZ nog eens bekeken en zie dan ahw die hele wonderlijke wereld waar jullie doorheeen reizen weer voor me.
    Sinterklaas is weer vertrokken hier, maar koning winter nog niet. BBrrrr.
    Geniet maar lekker van alles daar!
    HARRY & ERIC