Taronga Zoo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob - WaarBenJij.nu Taronga Zoo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob - WaarBenJij.nu

Taronga Zoo

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

06 November 2013 | Australië, Sydney

Vandaag opgestaan met een stralend blauwe hemel, dus korte broeken aan.Op naar circular Quay voor de ferry naar Taronga Zoo.
Daar lag mijn gratis entree-kaartje dat ik vanuit NL had geregeld, want je moet natuurlijk profiteren van het feit dat je reisagent bent.....
Een mooie dierentuin met nog mooiere uitzichten op de sky-line van Sydney. Hebben er natuurlijk de kangaroes, wallabys, en koala's bewonderd, maar ook wat minder vriendelijk uitziende beestjes gezien zoals slangen en andere griezelige reptielen die ik liever niet in onze camper hoop aan te treffen de komende dagen. Want morgen gaan we de camper ophalen, dus vandaag nog even lekker genoten van de luxe van een bad. Dat zal de komende dagen echt kamperen worden, in ieder geval wat minder comfort.

Ook nog maar even profiteren van het gratis wifi dat we hier hebben, dus hierbij nog een paar kiekjes.

O ja, het was dus gisteren de Melbourne Cup, paardenrace. Alle journaals die we vanmorgen bekeken begonnen er mee, en ook voorpagina nieuws in de kranten. De winnaar was GAI, als snel omgedoopt in Gai Pride.

Volgende update nadat we met de camper ergens aan de kust zitten.

• 06 November 2013 - 12:30

Tim:

Och wat hebben jullie het weer slecht....Leuke die klassieke foto's
    Gaia zoo gefotoshopt? Succes met de camper en geniet ervan!

• 06 November 2013 - 12:46

Jaap En Els:

Hallo mannen,
    Veel succes met jullie camper!
    We zien nu al weer uit naar een nieuw bericht!
    Geniet en pas goed op elkaar....

• 06 November 2013 - 12:56

Stella:

Heee Rob en Wim!
    Hier dan ook een berichtje van mij uit een koud, nat en winderig Limburg brrrr...
    Geweldig om jullie te kunnen volgen, de verslagen te kunnen lezen en van de foto's te genieten!
    Heel veel plezier op het volgende traject....met de camper, zonder beestjes ;-)
    Doe voorzichtig en geniet vooral heel veel.....ik verheug me op het volgende verslag!

• 06 November 2013 - 13:51

Anneke:

Hi Guys,
    Bedankt voor alle nieuwtjes, zijn we tenminste gerustgesteld als kinderen zijnde, voor ons Pa :-)
    Zet een zonnebril op Pa met dat lekkere weer, anders moet je je ogen zo fronsen en dan krijg je rimpeltjes.
    Nou geniet van alle leuke en mooie dingen. Ik maak er vast gebruik van om aan mijn lieve vader een fijne verjaardag te wensen overmorgen, want als jullie geen WIFI hebben komt het niet op tijd aan. Hoop dat jullie een lekker cool glaasje erop kunnen drinken. Kus aan beide, An

• 06 November 2013 - 16:47

Schelling Irene:

Heel fijn dat jullie aan me denken ,geweldig om alles te horen,
    Geniet maar van alle moois. Hier is het grijs en regen. Ga volgende week naar Dubai,
    Dus ook niet echt koud.
    Veel groeten ook van Jef en Irene

• 06 November 2013 - 18:33

Evelien En Salvatore:

Veel plezier met jullie camper en hopelijk geen bezoek van
    slangen en spinnen !!
    Kijk goed als je naar het toilet gaat, bij Sandra zat, toen ze
    op tour waren in Australië, een grote spin in de wc-bak !!
    Wim proficiat met je verjaardag, we wensen je een prettige
    dag samen met Rob.
    Tot het volgende bericht, liefs van Evelien, Salvatore en
    Jessy

• 06 November 2013 - 19:53

Henny En Huub:

Hallo Wim en Rob,

In navolging van bovenstaande schrijvers: alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van. Wij heffen er hier wel een glaasje op !

Succes met de camper en veilige miles gewenst !
    Henny

• 06 November 2013 - 21:34

René:

Hoi Wim en Rob ,

Fijn te horen dat jullie het naar het zin hebben !!

weet niet of jullie bereik hebben 8 nov. maar maak er een extra mooie dag van .

Knuffeltj-uuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh René

• 06 November 2013 - 23:07

Berry En Peter:

Geniet er maar van, trouwens de camper is luxer dan onze caravan waar wij ons ook heel goed mee kunnen helpen.
    En het weer is nog altijd bij jullie 100% beter als hier in Limburg.
    Voor het geval jullie de komende dagen geen wifi hebben Wim alvast gefeliciteerd met je verjaardag overmorgen en drink er maar een op je gezondheid.

Peter en Berry

• 07 November 2013 - 13:23

Marianne En Anne:

Mooie foto's en mooi weer. Succes met de camper en laat de enge beesten maar buiten. Wim ook van ons van harte gefeliciteerd en zo te zien gaat het goed met je.
    Mariannne en Anne