Thuis - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Rob

17 December 2013 | Nederland, Heerlen

Vanmiddag zijn we bij Geuskens in Houthem een kerstboom gaan kopen en daarna hebben we nog een kop koffie met stuk vla gegeten bij De Nachtegaal in Meerssen. We zijn dus thuis.
Vrijdagmiddag waren we mooi op tijd terug in Dusseldorf en stond de taxi al klaar om ons naar huis te brengen. Bij een lekker temperatuurtje van 10 graden, en zeker geen sneeuw dus nog geen echte kerstsfeer.
De terugreis met stops in Sydney, Bangkok en Dubai was best wel vermoeiend en echt slapen kun je bijna niet. Maar na thuiskomst hebben we vele uurtjes geslapen, en nu zijn we weer een beetje bij.

We kijken terug op een fantastische reis met een aantal hoogtepunten zoals de stad Sydney, maar zeker ook ons verblijf in en de wandeling naar de Wilderness Lodge bij de Queen Charlotte Sound. Tjonge dat was afzien, een ervaring zondermeer maar nooit meer.. En ook de kano-tocht op de Whanganui River was heel spannend.
We zullen nog wat tijd nodig hebben om de foto's te selecteren voor een fotoboek, maar alle reisverslagen die we op deze site geplaatst hebben, én jullie commentaren zullen we ook weer in een boek laten verwerken. We zullen hier en daar nog wat extra foto's toevoegen zodat we hier nog vaak met plezier aan deze reis kunnen terugdenken.
We vonden het leuk dat jullie op deze manier met ons mee konden reizen en ook jullie commentaren hebben we steeds met veel plezier gelezen.

Hartelijke groet,
Wim en Rob

• 17 December 2013 - 16:29

Henny:

Fijn dat jullie ons zo op de hoogte hielden !
    We kijken al weer uit naar de volgende reis met bijbehorende verslagen, wanneer die ook mag plaatsvinden.....

Groetjes, Henny

• 17 December 2013 - 23:23

Jasper En Tineke:

Welkom thuis! Het grote nagenieten kan beginnen! Groeten vanuit Leeuwarden en Pedreguer:-)

• 18 December 2013 - 09:42

Marjolein & Dries:

Hallo!
    We hebben even een inhaalslag gemaakt met het lezen van jullie reisverslagen want wij zijn zelf ook net teruggekomen van vakantie.
    Maar die haalt echt het bij niet bij alle schitterende en spannende dingen die jullie gezien en gedaan hebben hoor! Echt geweldig; we wilden al naar Nieuw-Zeeland en jullie verhalen (en foto's!!) hebben ons alleen maar enthousiaster gemaakt!
    Lekker nagenieten en hopelijk tot gauw!

• 18 December 2013 - 10:02

Peter En Berry:

Jammer dat jullie vakantie er weer op zit, maar ook fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn. Ook wij hebben genoten van jullie reisverslagen.

Groetjes, Peter en Berry.

• 18 December 2013 - 10:52

Evelien En Salvatore:

Hallo Rob en Wim
    Nogmaals bedankt voor de mooie reisverslagen.
    Ik vind het heel fijn dat jullie naar Houthem gaan voor een kerstboom !!
    Geniet nog van de mooie herinneringen.

Liefs uit Adliswil Evelien Salvatore en Jessy

• 18 December 2013 - 11:01

Karien En Peter:

hallo rob en wim,
    welkom thuis na julie mooie reis, waarvan we hebben genoten van de prachtige verhalen en foto,s
    we hopen dat het dit jaar voor jullie twee een mooie kerstmis wordt en een geweldig 2014 .
    binnenkort zullen we elkaar wel weer ontmoeten en tot dan mooie dagen.
    peter en karien.

• 18 December 2013 - 18:41

Annie&John:

Hallo Rob&Wim,
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, het is toch een hele reis met al die transfers. Nogmaals dank voor jullie reisverslagen, wij hebben ze erg leuk gevonden en vonden het ook leuk om zo met jullie mee te reizen. Jullie zullen best met de Kerst nog vaak aan jullie avonturen terugdenken.
    Geniet ze na!!!
    Hartelijke groeten van Annie&John