wachten op de doorverbinding - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Rob - WaarBenJij.nu wachten op de doorverbinding - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Rob - WaarBenJij.nu

wachten op de doorverbinding

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

07 Oktober 2015 | Cambodja, Khett Siem Reab

Vanaf de luchthaven Bangkok even een berichtje, eigenlijk meer om te testen of alles werkt. Na een goede vlucht van zo'n 11 uur zijn we vanviddagin Bangkok aangekomen en hier dienen we 4 uur te wachten op de doorverbinding naar Siem Reap, Cambodja. We zitten nu in de lounge van Bangkok Airways en kunnen internetten, tenminste ik, want de rest van de groep doet het constant.... iedereen is met zijn I-phone in de weer, dan ben ik nog lekker ouderwets. De groep bestaat uit nog 7 personen, nog twee mannen en vijf dames, en de club is nogal gevarieerd, veel zelfstandige reisagenten. Volgens mij zijn er maar twee die in een "stenen reisburo" werken. Daarom zijn ze vermoedelijk ook constant in de weer met hun telefoontjes, want de business gaat door voor deze zelfstandigen...
zo meteen gaan we dus een vlucht maken van een klein uur met Bangkok Airways, en dan komen we vanavond aan in het sprookjesachtige Siem Reap waar we morgen een aantal tempels van Angkor Wat gaan bezoeken.
Zal ik zeker wat fotos maken

• 07 Oktober 2015 - 13:03

Reisburo Schoenmaeckers:

Ha Rob!

Het werkt!
    Wij wensen je een hele mooie reis toe!! En doe voorzichtig :-)

Groetjes vanuit het "stenen reisburo"!

• 07 Oktober 2015 - 19:26

Peter En Berry:

Hallo broer.

Zelfs op de camping krijgen we je door. We zijn heel benieuwd naar je belevenissen.
    Groetjes, Peter en Berry.

• 07 Oktober 2015 - 21:24

Annie&John:

Ha Rob en Wim,

Wat leuk dat jullie weer op reis zijn! Het klinkt erg interessant wat jullie gaan oden. Goede reis verder, we hopen dat jullie veel mooie dingen gaan zien en natuurlijk ook veel plezier toegewenst door
    Annie&John

• 07 Oktober 2015 - 21:52

Marianne En Anne:

Hoi Rob, ja het werkt prima. Ben benieuwd naar de foto's van de tempels. Groetjes, Marianne en Anne

• 08 Oktober 2015 - 12:12

Evelien En Salvatore:

Hallo Rob

Wat fijn dat we jouw reis kunnen vervolgen, we verheugen ons op jouw berichten

• 08 Oktober 2015 - 13:20

Jaap&Els:

Hallo Rob,
    Alles werk dus, zoals je kunt lezen!
    Veel kijkplezier bij de tempels van Angkor,
    We hebben het opgezocht via Wikipedia!
    Prachtig!!
    Veel plezier met je reisgezelschap ;-))
    Gr. Japie en Els

• 09 Oktober 2015 - 12:47

Wim:

Eindelijk gelukt, na 2 dagen proberen.
    Ben benieuwd of je de tempels adembenemend vindt, zoals ik ergens las.
    Groetjes,
    Wim