Tenerife - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Rob - WaarBenJij.nu Tenerife - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Rob - WaarBenJij.nu

Tenerife

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

03 December 2015 | Spanje, Isla de Tenerife

Hallo beste mensen,
Even een berichtje, niet echt een reisverslag, maar op deze manier kunnen we de familie, collega's en vrienden even laten weten dat we het weer ontzettend naar onze zin hebben. Een beetje "pesten" of lekker maken als het ware. Allereerst willen we nog even laten weten dat we het ontzettend leuk hebben gevonden dat jullie er allemaal bij waren in Houthem, het was een geslaagde (verjaar)dag !!!
Nog hartelijk bedankt, ook namens Wim.

Maar op zo dag zijn we dus lekker vroeg afgehaald door de taxi en naar Dusseldorf gebracht. Goede vlucht en 5 uur later stapten we in onze RenaultClio op weg naar het noorden van Tenerife, Puerto de la Cruz waar we 3 nachten hebben gelogeerd. Een erg leuke plaats vinden wij, tenminste niet helemaal zo toeristisch, maar met een echt historisch centrum. We hadden een eenvoudig optrekje maar wel midden in het centrum en practisch meteen aan de boulevard. We hebben daar het ontzettend mooie Loro Parc bezocht, zeker een aanrader. Waar zie je op 1 dag zowel en show met zeeleeuwen, dolfijnen en zelfs orka's ? En heel wat kleurrijke papegaaien (spelfout ?) en exotische beesten dieren zoals miereneter, luiaarden en ons favoriete beestje, de stokstaartjes.....
we zullen er wat foto's bij doen. Na de drie dagen in het noorden zijn we via een heel mooie route, via leuke plaatsen zoals Icod en Garachia naar ons resort in Playa Paraiso gereden.
Hier aangekomen kregen we eerst een kamer toegewezen die we echt niet wilden, meteen aan het zwembad met een luid animatie-team, we komen immers voor onze rust... Ook de tweede kamer die we toegewezen kregen hebben we afgewezen, geen uitzicht en geen zon. De aanhouder wint, en ik weetvwel hoe ik de receptie moest "bespelen" met als resultaat dat we nu in een gigantische villa zitten, meteen aan zee, twee slaapkamers, twee badkamers waarvan een met jacuzzi, keuken en living met super TV.
Dus dat hebben we goed geregeld !,
De keuken zullen we niet gebruiken want we logeren immers op basis van All Inclusive. De hele dag kunnen we eten en drinken. Wim heeft net een mojito voor me gehaald en zit zelf aan een glaasje melk, ook lekker.
Nu typen we even dit verslag zodat jullie weten dat we GENIETEN.
Als het goed gaat doen we er nog een paar kiekjes bij, en we doen jullie hierbij de hartelijke en zonnige groeten.
Benieuwd of Sinterklaas hier ook nog actief is, het is tenslotte Spanje.

• 03 December 2015 - 19:16

Peter En Berry:

Hallo Rob en Wim,

Ook wij hebben genoten van jullie feestje was heel gezellig.
    En ook zouden wij nu ook liever in de zon zitten dan hier in de kou en de regen.
    Maar dat komt allemaal nog wel.
    Maak er maar een leuke vakantie van en rust maar lekker uit.

• 03 December 2015 - 19:33

Jaap En Els:

Hallo,
    Leuk iets van jullie te horen,
    Geniet maar van die verwennerij, voor een week
    is dit all incl. heel aangenaam!
    Nog een heel fijn verblijf in Playa Paraiso...:))

• 04 December 2015 - 00:12

Wim En Marianne Soulje:

Hallo Wim en Rob,

Ook wij vonden het heel gezellig i Houthem. En wat een ambiance!
    Geniet nog van jullie luxe villa met jacuzzi en alles wat all inclusive te bieden heeft.

Groeten van ons beiden.

Marianne en Wim

• 04 December 2015 - 09:12

Henny:

Dag jongelui,

Het was zeker heel gezellig, indrukwekkend en leerzaam. De indrukken blijven lang hangen.
    Ik verwacht dat we nog een keertje gaan kijken.
    Geniet intussen nog van luxe, warmte en zon; hier is het nat, grijs en fris....

Foto's houden we tegoed ??!!

Liefs, Henny

• 04 December 2015 - 11:14

Evelien En Salvatore:

Hallo Rob en Wim

Wij hebben het ook een heel fijn feest gevonden vooral de kerkbesichtiging was heel interessant.

Geniet de warmte en de luxe misschien komt ookl wel de Sinterklaas.
    Groetjes uit koud Adliswil van je zus Evelien Salvatore en Jessy