We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

31 Oktober 2016 | Nederland, Heerlen

Nog één nachtje slapen en dan beginnen we aan een lange vliegreis waar we toch wel een beetje tegenop zien, maar je moet er wat voor over hebben. In ieder geval hoeven we ons aan boord van Emirates niet te vervelen, er zullen genoeg films, en muziek aangeboden worden en anders hebben we zelf ook nog MP-3 speler en boeken bij ons.Vanmiddag toch nog maar even het tweede boek van Hendrik Groen gehaald; "Zolang er leven is", en als dat net zo leuk is als zijn eerste boek dan zullen we gniffelend de andere kant van de wereld wel halen. En Wim begint met het boek van Martine Bijl, dus genoeg vrolijkheid aan boord. En natuurlijk af en toe eens een wit wijntje, kunnen we alvast in de stemming komen want in NZ zullen we natuurlijk ook menig flesje wijn uit NZ paraat maken als we s' avonds ergens op een campground de dag evalueren.
We zijn van plan om dit keer de wat meer afgelegen gebieden te verkennen alhoewel er dat eigenlijk al niet veel meer zijn. We hebben immers reeds van topje Noord -Cape Reinga, tot puntje Zuid - Bluff en Stewart Island bezocht.
Voor ons dus niet naar de glow-worms grotten, Mouraki Boulders, Milford Sound, Pankacke rocks, etc. zeg maar de Must Sees. We gaan weer nieuwe plekken ontdekken, alhoewel we zeker het Abel Tasman Park niet willen overslaan, dat blijft één van onze favorieten. Kijken of de camping Old MacDonalds in Marahau nog steeds te koop staat...
We zijn dan wel geen Lord of the Rings (LOTR) fanaten, maar een aantal plekken waar de films opgenomen zijn willen we bezoeken. Maar dat lezen jullie dan wel. Leuk dat we jullie zo weer een beetje kunnen meenemen, en jullie reacties zijn ook altijd welkom.

• 31 Oktober 2016 - 19:24

John Van De Pas-Bleeker:

Ha Rob&Wim,
    Heerlijke plannen hebben jullie weer, naar jullie geliefde Nieuw Zeeland. Goed reis, lees ze, en vooral geniet ze in het verre NZ. Ik reis een beetje met jullie mee, ben weer benieuwd naar jullie verslagen.
    Groetjes van John

• 31 Oktober 2016 - 19:25

Evelien En Salvatore:

Hallo Rob en Wim
    We wensen jullie, dat de lange vlucht toch snel voorbij gaat en verheugen ons op
    jullie berichten, die steeds zeer interessant zijn.
    Lieve groetjes uit Adliswil van Evelien Salvatore

• 31 Oktober 2016 - 19:51

Henny:

Goede avond jongelui,

Inderdaad nog 1 nachtje slapen dan de koffers pakken en de reis "uitzitten" .
    Dat komt vast allemaal goed en wij zijn vast blij dat we weer mee mogen...

Heel veel plezier !

Henny en Huub

• 31 Oktober 2016 - 20:33

Truus:

Hoi,Rob en Wim
    Wist niet dat de vakantie al zo nabij was!
    Verheug me op de reisverslagen.
    Goede reis en veel plezier,TruusA

• 31 Oktober 2016 - 21:24

Tim & Nancy:

Met jaloezie zwaaien we naar jullie.
    Met een hart vol vreugde wuiven we naar jullie. Niet omdat we blij zijn dat jullie weg zijn, maar wel omdat we blij zijn dat jullie het toch maar weer wagen met z'n twee. Fantastisch!
    Schitterende locaties die alleen al op de internet plaatjes bruisen van de wauw-factor. Laat staan daarnaast de beleving en het gevoel aldaar.
    Wordt Genieten met een grootse G, voor jullie alle twee.

Veel plezier en een super goede reis!
    Tim & Nancy en de kids

PS: Pap vergeet je mobiel niet, ha!

• 31 Oktober 2016 - 21:53

Jasper, Tineke & Eva:

Sterkte met de lange reis en dan maar extra genieten met een NZ wit wijntje als jullie er eenmaal zijn. En maak ons dan maar flink jaloers met jullie avonturen en mooie foto's. Mooi dat jullie de reis weer wagen! Komt Alma Tadema daarna wel met wat extra ingeplande tijd voor NZ verhalen ;-) Groetjes van ons!

• 01 November 2016 - 09:13

Marianne En Anne:

Wij zijn er ook klaar voor. We kunnen niet wachten op de eerste berichten. Goede reis en geniet er van.

• 02 November 2016 - 09:54

Jaap&Els:

Jullie lange vlieg reis zit er haast weer op!
    Ben benieuwd of de boekjes haast uit zijn :-)
    We verheugen ons op jullie eerste reisverhaal vanuit NZ.
    Geweldig dat jullie dit samen weer kunnen doen!

• 05 November 2016 - 20:10

Jo En Maria . Smeets:

Hallo Rob en Wim.
    Al even niets meer gehoord van jullie.
    Hopelijk een goede vlucht gehad en nu op weg naar de nieuwe oorden.
    Wij gaan onze dagen aftellen en komen jullie achterna.
    Wie weet treffen we ons nog.
    Groetjes John en Maria