Geen paniek ! - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu Geen paniek ! - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu

Geen paniek !

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

13 November 2016 | Nieuw Zeeland, Fox Glacier

Goedemorgen,
Jullie reizen en leven echt met ons mee zien we bij het ontbijt.
Maar alles O.K. hier. Nu weten we waarom we de sirene hoorden toen we gistermorgen door Queenstown liepen. We hebben geen TV aan boord en blijven zo lekker verstoken van alle ellende in de wereld, maar Trump konden we helaas niet missen met voor- en tegenstanders op de boot. Zoals reeds gemeld zitten we nu aan de andere kant van het eiland, en gaan zo meteen weer iets noordelijker.
On the road again.....

• 13 November 2016 - 20:35

Tim & Nancy:

Jullie zitten aan de veilige kant van het Zuid eiland. Maar dan nog even horen dat alles goed is, is zeer fijn. In je eerste reis verslag schrijf je over de wederopbouw van Christchurch, nu kunnen ze weer gedeeltelijk beginnen.....

• 13 November 2016 - 20:47

J&E:

Hallo Rob en Wim,
    Fijn, dat je ons dit even laat weten dat alles goed met jullie is...
    Iedereen denkt natuurlijk aan jullie als deze berichten via het Nederlandse nieuws
    binnen komen.
    Die arme mensen in Christchurch... De wederopbouw kan weer opnieuw beginnen daar.
    En het was ook een erge beving dit keer.
    Maar zoals jullie zeggen...On the Road again...

• 13 November 2016 - 22:02

Karien En Peter:

Gelukkig maar dat alles goed is met jullie tweetjes.
    Wel erg voor de getroffenen die daar wonen en misschien al voor de tweede keer alles kwijt zijn. Wij proberen in ieder geval het nieuws te volgen en hopen dat alles meevalt.
    Groetjes uit Rome en tot het volgende verslag.Amuseren jullie je in ieder geval

• 13 November 2016 - 22:48

Marianne En Anne:

Bedankt voor dit nieuws. We weten wel dat jullie aan de goede kant van het Zuidereiland zitten, maar toch.
    Goede reis verder.

• 13 November 2016 - 22:49

Wim Soulje:

Ik dacht al, dat jullie niet aan de kant van de aardbeving zaten, maar toch fijn even te horen, dat het met jullie allemaal goed is.
    Marianne

• 13 November 2016 - 23:22

Jo En Maria:

Goed dat jullie het bezoek aan de oostkust al gehad hebben.
    Benieuwd wat wij er aantreffen over een maand.
    Maar een 'geen paniek 'reactie klinkt altijd geruststellend en we hopen maar dat het zo blijft.
    Veel reisgenot en wie weet treffen we ons nog want wij gaan van noord naar zuid.

• 14 November 2016 - 07:20

Henny En Huub:

Fijn dat het jullie niet direct is overkomen.
    Zag zojuist een paar beelden die vanuit een helikopter zijn gemaakt en waarbij hele wegen zijn weggevaagd; gelukkig hebben jullie "de goede kant" van het eiland om nu te ontdekken....
    We kijken uit naar volgende berichten....

Henny en Huub

• 14 November 2016 - 10:54

Evelien En Salvatore:

Veel plezier on the road again !!
    Hopelijk blijft het nu rustig op NZ en horen we geen aardbeven berichten meer.
    Liefs en goede reis Evelien en Salvatore

• 14 November 2016 - 13:56

Peter En Berry:

Wij hadden ons ook al bedacht dat jullie aan de veilige kant zaten maar het is fijn om een bevestiging van jullie te krijgen dat alles goed is. Een goede reis verder.

• 14 November 2016 - 19:06

John Van De Pas-Bleeker:

Ha Rob&Wim,

Allereerst fijn dat het goed gaat met jullie. Maar uiteraard is het toch slikken voor de mensen in CC en omgeving, ze zullen zich wellicht afvragen waarvoor ze die herstelwerkzaamheden doen ........ straks weer een aardbeving? Dat kan toch niet 'wennen"?!

Neem gelijk mijn reactie op jullie vorige verslag hier mee. Wat een mooie en spannende rit weer en wat een mooie natuur. Fijn bij dat bruggetje dat jullie niet zoveel mensen tegenkomen. Af en toe geeft dat je natuurlijk ook wel te denken, zo "alleen" die die natuur zijn. Die ambivalente gevoelens heb ik tenminste vaak wel in Noorwegen waar ik alleen wandel en soms niemand op mijn tochten tegenkom en ook alleen slaap in de onbemande hutten. Niet te veel bij nadenken dan maar ....... Wat betreft toiletten in "the middle of nowhere": is dat echt nodig? Er is toch niets natuurlijker dan .......... Hebben de dieren ook een toilet? Men kan het natuurlijk ook wel eens overdrijven, toch? Maar misschien heb ik niet alle info. Hoe dan ook, weer een mooi reisverslag en het is leuk om hier in Casa Anita ook met jullie mee te reizen.

Met lieve groeten van John