groeten uit het paradijs - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu groeten uit het paradijs - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu

groeten uit het paradijs

Door: robenwim

Blijf op de hoogte en volg Rob

25 November 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Daar zijn we weer !
Met de foto' s is het helaas niet gelukt, en we zitten nu in een oord waar ik geen hulp verwacht om dit te laten slagen (overbrengen van de foto' s) maar overmorgen gaan we via een grotere plaats Motueka proberen om assistentie te krijgen in een internetcafe. We heb dan zeker foto's te sturen om van te watertanden. We staan nu aan het eind van de bewoonde wereld op een camping die de sfeer van de jaren 70 en het hippie tijdperk nog uitademt.(Marahau, camping Old MacDonalds. Wat een verademing met al die " gladde" maar goedverzorgde Top 10 campings. Gister een tocht met catamaran gemaakt gedurende de morgen, en met een lunchpakket zijn we afgezet op een goudgeel strand om terug te lopen naar onze camping. een tocht van 4 1/2 uur. Dit was zo mooi dat we besloten hebben om hier wat langer te blijven, en voor morgen hebben we opnieuw een water-taxi besteld die ons weer naar een ander stuk strand brengt vanwaar we weer twee etappes door het bos, langs de kust gaan lopen. We kunnen wel foto' s blijven maken, maar daar zijn we mee gestopt. We moeten immers ook nog naar het Noorder eiland. Op 29 november gaan we dan oversteken. Vandaag lekker rustig aan gedaan, in dit oord is vrijwel niks te doen, je ziet alleen wat hippies rondhangen en we voelen ons hier tussen best thuis. Wim heeft zijn sexy baard nog, ik heb hem afgeschoren.
Dus de foto' s komen eraan.

• 25 November 2010 - 07:57

Harry & Eric:

Jullie weten nu waar het paradijs ligt! Zorg dat je er niet uitgejaagd wordt! Dus geen verboden vruchten, mannen, en de Eva;s mijden!
    De eerste Adam al gezien?
    Nog veel genot en plezier in Marahau.
    Liefs en groetjes,
    HARRY

• 25 November 2010 - 09:04

Berry En Peter:

Zo te lezen zijn jullie niet meer zeeziek geworden.Een dagje niets doen en je een hippie voelen is ook wel eens leuk.En ook zonder foto's kunnen we ons wel voorstellen hoe mooi het daar is.

• 25 November 2010 - 10:00

Marjolein:

Misschien is het ook wel beter dat we jullie paradijselijke foto's nog niet zien, hier is het namelijk KOUD en we maken ons op voor de eerste sneeuw... Het klinkt al geweldig; je laten droppen op een prachtig strand en lekker niets doen!

• 25 November 2010 - 10:44

Jan En Wim:

Door al die beschrijvingen die jullie ons doen toekomen maken jullie ons wel heel erg jalours op het paradijs. Zeker gezien het hier echt begint te winteren. We hebben de eerste (natte) sneeuw hier al gezien
    Liefs en groetjes, Jan en Wim

• 25 November 2010 - 15:36

Eveline:

Hallo Rob!
    Ik had begrepen dat je graag andere stoelen wilt op de terugreis. Maar van AKL naar DXB vliegen jullie met de A380, dus een heel ander toestel! Daar zijn helaas geen stoelen achterin, twee naast elkaar.
    Nog heel veel plezier!
    Groetjes Eveline

• 25 November 2010 - 18:34

René:

Heb het idee dat m´n reacties niet overkomen . Maar ik vind het helemaal top hoe jullie ieder mee laten genieten van jullie tocht incl. de foto´s

Geniet !! ik blijf jullie volgen . René

• 26 November 2010 - 12:02

Henny:

Allereerst even de hartelijke felicitatie's aan Rob. Op naar de volgende mijlpaal; we nemen er straks wel vast een borreltje op !
    Geniet van het heerlijke weer; hier is de eerste sneeuw gevallen en als we Piet Paulusma moeten geloven volgt er nog meer....

Groetjes, Henny

• 26 November 2010 - 13:40

Collega's :

Lang zal 'ie leven, Lang zal Lang zal 'ie leven'ie leven, in de gloria
    In de gloria, in de gloria!!!!!!!
    Proficiat Rob met jouw verjaardag
    5x11 en nog steeds niet gek te krijgen.
    Geniet van jullie reis!!
    Dikke poene van ons allemaal

• 26 November 2010 - 20:01

Gerard:

Hallo Rob en Wim

Rob, proficiat met je verjaardag
    Ik neem aan dat je voor die gelegenheid ook iets speciaals georganiseerd hebt...?

Uit jullie reisverslagen begrijp ik dat jullie het wel erg goed naar de zin hebben.

Geniet er maar van!

Groet,

Gerard

• 26 November 2010 - 20:35

Simone :

Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria, HIEPERDEPIEP HOERA !!!
    Hay Robbie,
    Proficiat met je verjaardag!!
    Geniet van al dat moois daar samen met Wim!
    Veel plezier bij de orka's!!
    Verjaardagsknuffel van Guy!!
    Groetjes Simone