Thuis ! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu Thuis ! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu

Thuis !

Door: robenwim

Blijf op de hoogte en volg Rob

20 December 2010 | Nederland, Heerlen

Het was wel even raar opkijken toen we de landing boven Dusseldorf gingen inzetten en we door het wolkendek heen de witte deken over de heuvels rondom Dusseldorf zagen liggen. Aan de grond, vertelde de taxi-chauffeur die ons opwachtte, dat het daags ervoor een chaos was geweest op de Duitse wegen was geweest. Maar na een rit door het mooie landschap kwamen we na een reis van bijna 27 uur thuis. Vooral de vlucht van Sydney naar Dubai van 17 uur was vervelend omdat we een kind achter ons hadden zitten dat de helft van de tijd gehuild en gekrijst heeft. Dus het weekend hebben we bijgeslapen en ons een beetje proberen aan te passeen aan het ritme hier. Tja, morgen is het dan weer 07.00 uur als ik eruit moet en het daelijkse leven weer begint. Maar wat kunnen we terugkijken op een geweldige vakantie waarin alles heel harmonieus en zonder noemenswaardige problemen is verlopen. Geen ziektes, op wat muggebeten na, geen camper in de kreukels, nee alles is perfect verlopen. Een reis waar we nog lang op kunnen teren. Omdat ik al wat met de foto's aan het stoeien ben, nog en paar kiekjes die onder het vorige reisverslag zijn geplaatst.

Groeten Rob & Wim

• 21 December 2010 - 05:19

Harry & Eric:

Welkom thuis, mannen!
    Jullie zullen ongetwijkfeld nog heel lang nagenieten van deze fantastische reis. Wij hebben genoten van jullie boeiende verslagen! Tot spoedig (?) ziens.

• 21 December 2010 - 10:33

Jaap & Els:

Ha mannen,
    Voor de laatste keer, jullie zullen inderdaad nog lang nagenieten van jullie mooie avontuur. bedankt voor de leuke verhalen en prachtige foto's.
    als de sneeuw weer wat weg is komen we weer afzakken naar het zuiden...

• 21 December 2010 - 11:45

René:

welkom in de sneeuw , hier hoef je geen verslag van te schrijven . 't is
    al erg genoeg . . . . . . . . . .brrrrrr

tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• 24 December 2010 - 15:58

Gerda H.:

Welkom thuis in ons besneeuwde landje. Jullie mogen nu het werk doen van sneeuw ruimen. Het zal je niet meevallen na zo"n prachtige reis.
    Maar kom op mannen "niet zeuren maar doen" Wij hebben al dagelijks vele meters schoon gemaakt. Nu willen wij ook wel een beetje. Ik begon 's-morgens al om 8.00 uur te scheppen en ruimen.
    Jullie kennen de oppervlakte en dit tweemaal, dus ook voor mijn buurman Pieter. Dan niet te vergeten de wandelpaden van de gemeente. Je wilt toch niemand voor jouw huis {vooral ouderen} zijn been zien breken.
    Ik wens jullie samen een sfeervolle Kerst, en de allerbeste wensen voor 2011.
    Hoop jullie spoedig weer te zien.
    Lieve groeten
    Tante Gerda,