Lang zal hij leven in de gloria - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu Lang zal hij leven in de gloria - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu

Lang zal hij leven in de gloria

Door: robenwim

Blijf op de hoogte en volg Rob

27 November 2010 | Nieuw Zeeland, Motueka

Wim heeft vanmorgen al voor me gezongen en we gaan er een leuke dag van maken. Het weer zit in ieder geval mee, om jullie jaloers te maken, tegen de 25 graden en volop zon. Net zoals gister overigens. Toen hebben we ons met de watertaxi laten afzetten op Tonga beach in Abel Tasman NP en hebben we twee etappes gelopen naar Torrent Bay. Een heel mooie tocht met mooie vergezichten en lekker in de schaduw van grote varens en oude bomen. Af en toe een waterval. We hebben er wel 5 uur over gedaan, maar de oudjes kunnen het nog aan. Vandaag dus Abel Tasman verlaten en nu zitten we even in de bewoonde wereld waar een aardige jongen in het internetcafe ons heeft geholpen en er een aantal foto' s zijn doorgestuurd, welliswaar onder het vorige " hoofdstuk". Dat met de foto' s doorsturen is iedere keer anders, maar uiteindelijk krijgen jullie toch wat te zien. Vandaag rijden we naar Havelock dat bekend staat vanwege zijn mosselen en wijn, dus dat staat vanavond op het menu. Uiteraard ook allemaal bedankt voor jullie felicitaties en andere reacties.

Op de foto's zien jullie de kust van het Abel Tasman park.

Tot het volgende verslag, wellicht vanuit Wellington op het Noordereiland.

• 27 November 2010 - 08:24

Harry & Eric:

Rob van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuke en mooie foto's zijn er nu doorgekomen. Bij ons is de winter inmiddels echt ('s nachts al - 5 graden) ingetreden en ligt er al sneeuw. Dus wij zijn nu echt jalours op jullie zomerse temperaturen daar.
    Goede overtocht naar het Noordereiland en de hhofdstad Wellinbgton. Geniet ze. Groetjes!

• 27 November 2010 - 08:36

Els En Jaap:

Er liepen twee mannen in het Paradijs....

Dat het zo mooi zou zijn!! Maar jullie genieten er al van...
    En Rob dan ook nog je verjaardag vieren, het kan niet beter, een prachtig kado voor de 55jarige.
    Gefeliciteerd jongen..
    We zien uit naar verhalen van het Noordereiland...

• 27 November 2010 - 08:41

Marjolein:

Happy Birthday!!!
    Mooiere locatie kan je je toch niet wensen om je verjaardag te vieren!
    Een hele fijne dag!

• 27 November 2010 - 09:58

Evelien En Salvatore:

Rob Happy Birthday en van harte een fijne dag toegewenst dat zal wel lukken het lijkt wel een paradijs waar jullie zijn. Hier heeft het voor het eerst gesneeuwd en is koud maar als ik jullie bericht lees krijg ik het ook warm. Wat een mooie foto's een goede overtocht naar het Noodereiland en de hoofdstad Wellington. Veel liefs en een dikke verjaadagszoen van je zus Evelien Salvatore en Jessy die voor het eerst de sneeuw gezien heeft ze was uit haar huisje.

• 27 November 2010 - 10:36

Berry En Peter:

Rob,van harte gefeliciteerd met je
    55 ste verjaardag. Deze zal je niet gauw vergeten.Geniet er maar van en maak er een leuke dag van samen met Wim.

• 27 November 2010 - 11:09

Anneke:

Bonne anniversaire Rob! Fijne dag in het paradijs aan beide. Hoop dat de baard van Pa niet te veel kriebelt ;-)

• 27 November 2010 - 13:49

Rene:

Rob van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaartjes en als het effe kan samen met Wim . Hele mooie plek om je verjaardag te vieren zoals we op de foto´s kunnen zien . Geniet ook van de temp. zelfs hier in spanje is het amper 19 graden .maak er een mooie dag van !! Geniet , groet René

• 27 November 2010 - 14:26

Tim & Nancy:

Happy birthday to you!
    In de wei staat een koe!
    En de koe zing "I love yoy!"
    Happy birthday to you!!!!!!!!!

Rob, nog vele jaren (samen)!!!!!!!!

• 27 November 2010 - 17:37

Irene Schelling:

Ook dat nog , jarig op vakantie.
    Het kan niet op!!
    Heel heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Rob, en blijf nog lang fit en gezond samen met Wim ,dat wensen je Irene en Jef en Betty.
    Ik geniet van ieder verslag. en vind het geweldig dat jullie dit iedere keer weer sturen. Volg alles op de kaart.
    Morgen stuur ik nog een tip, moet deze nog opzoeken vanavond in mijn Nieuw-Zeeland spullen.
    groetjes Irene

• 27 November 2010 - 18:36

Anne Hoekstra:

Rob, ook van Maranne en mij natuurlijk van harte gefeliciteerd. En ja, we zijn hardstikke jaloers. Ik heb mijn eigen video opnames van 16 jaar geleden er maar bij gehaald om het nog eens te beleven. Maar dat was dom. Toen kregen we alleen nog maar meer zin om nog eens naar NZ te gaan. Nog veel plezier op het noorder eiland. Groeten, Marianne en Anne

• 27 November 2010 - 20:13

Jan En Truus:

Hallo Rob, Ook namens Truus wil ik je van harte feliciteren met je verjaardag en we wensen je nog vele gezonde jaren waar ook ter wereld.
    Binnenkort komen nog meer Limlanders naar jullie toe,klanten van mij.Ze vliegen via Seoul en Auckland naar Queenstown dus kun je misschien nog Limburgs horen praten
    Elke keer weer is het leuk om jullie reisverslag te lezen.Nog veel plezier.

• 28 November 2010 - 13:42

Gerda H.:

Poging gelukt. Wel te laat, maar toch alle goede wensen voor jouw nieuw levensjaar Rob. Het blijft genieten van jullie reisverslag. Zo nu en dan zet ik wat op de printer. Als de inkt opraakt, zoals gisteren, dan wordt het een ritje naar den Bosch.
    Wij hebben ons eerste sneeuwval gehad, deze blijft liggen, dus wacht
    op een nieuwe sneeuwval.
    Rob en Wim geniet met volle teugen van dit heerlijk land. Je zult er waarschijnlijk nog lang op moeten teren. Wie gaat jullie nu volgen???
    Veel groeten uit Rosmalen en spoedig tot ziens.

Dag, dag