waitomo - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu waitomo - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu

waitomo

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

18 November 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

De eerste nacht in onze nieuwe camper, en dan ECHT een nieuwe camper!
Hij had 119 km op de klok, zo nieuw dat hij zelfs nog niet beletterd is. Was wel een aangename verrassing. Ruikt ook nog nieuw, en we hebben net het bed opgemaakt. Dat moeten we nu iedere dag doen, want in de camper in Australie was plaats voor 4, en hadden we dus meer ruimte. Nu is het even passen en meten, want de koffers zijn toch echt een maatje te groot. Vanuit het drukke Auckland zijn we nu ongeveer 200 kilometer zuidwaarts gereden naar Waitomo waar we morgen de beroemde glowworms caves gaan bezoeken. Het landschap is fantastisch, mooi groen, ik vind het net een Teletubbie landschap, die glooiende heuvels, en dan her en der een zeer oude boom, en de eerste boomvsrens hebben we ook al gezien. Dit is echt waarvoor we gekomen zijn. We hebben echter maar een half uurtje gratis inetrnet, dus hoe de grotten zijn dat vernemen jullie later nog. Nu kruipen we in bed.

• 18 November 2013 - 12:11

Peter En Berry:

Ik wist niet dat jullie naar de Teletubbies kijken, moet ik dan ook maar eens doen dan weet ik wat jullie bedoelen. Ik zou ook niet weten wat een boomvsrens is maar dat zal wel aan mij liggen!
    Een fijne reis en voorzichtig met de nieuwe camper, bofkonten.

Groetjes,Berry.

• 18 November 2013 - 13:30

Anneke:

Ja Berry, ben ik met je eens. Pa en Rob, wij wachten op foto's van het Téletubbies landschap en de boomvsrens! Ben benieuwd, spannend hoor :-) Geniet er van!

• 18 November 2013 - 16:10

Evelien En Salvatore:

Wat jammer 2 bedden teweinig voor de bagage.
    Wij zijn al de derde, die zich afvraagt, wat is een
    boomvsrens ?

We wachten met interesse op jullie volgende bericht,
    hoe was het in de gloeiwormpjes grotten ?
    Prettige dagen in de natuur
    Liefs Evelien Salvatore en Jessy

• 18 November 2013 - 18:48

Annie&John:

Ha Wim&Rob, Wat heerlijk dat jullie een nieuwe camper hebben, geen deuk er in rijden, he?! Zelf eens vuurvliegjes in Nepal gezien, was echt indrukwekkend. We zijn wel benieuwd naar de eerste foto's uit NZ, en vooral van de BOOMVARENS, want dat zal het wel moeten zijn, toch?!
    Groetjes van Annie&John

• 19 November 2013 - 00:40

Jaap&Els:

Hallo Wim en Rob,
    Leuk zo'n nieuwe camper, en het blijft kamperen hoor!
    Dus het mag een beetje behelpen zijn.
    We zijn erg benieuwd naar jullie foto's en zou het de "boomgrens" kunnen zijn, waar iedereen een opmerking over heeft! :-))
    Maar hoe dan ook...jullie zitten er toch maar, en genieten zo te horen met volle teugen.
    En wij weten wel wat een Teletubbies landschap is hoor! ( werk niet voor niets op een kinderafdeling)
    Veel plezier...en we zien al weer uit naar het volgende reisverslag...
    Liefs Els&Jaap.