Nog 1 week - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Door: robenwim

Blijf op de hoogte en volg Rob

01 November 2010 | Nederland, Heerlen

Vandaag over een week zitten we nu in de lucht richting onze eerste stop Dubai. Dan is het "avontuur"echt begonnen.
Mijn koffer is nog leeg, maar ga een en ander bij elkaar zoeken. Zal nog wel een plekje vinden voor een stel theedoeken, want als we daar rondtoeren zullen we wel ons potje moeten koken, en afwassen...
Maar wellicht met een prachtig uitzicht.

• 01 November 2010 - 22:02

Anneke:

Nou dat klinkt goed! Een georganiseerde reis, geregeld door slimmen mannen. Sterkte en geniet ervan. Groetjes van een slimme meid, die ... is voorbereid :-)

• 02 November 2010 - 09:14

Jaap&Els:

Hallo mannen,
    Je maken ons nu al jaloers, en zijn nog niet eens weg!
    Het leukste begin van de vakantie, koffertje pakken....komt wel goed met potje koken denken wij.

• 02 November 2010 - 10:19

Janine:

Hoi Rob en Wim,
    Ik zie dat goed gelukt is met de site! Ook al fotoruimte aangevraagd? Want wij willen hier natuurlijk wel graag van die prachtige uitzichten meegenieten;-)Veel plezier!

• 07 November 2010 - 21:00

Marianne En Wim:

Jullie zien: ik heb het gevonden en we kunnen jullie dus volgen op jullie reis. Nogmaal: hele fijne reis.