We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor

Door: robenwim

08 November 2010 | Nederland, Heerlen

Nog even voordat de taxi ons komt ophalen. De koffers zijn gepakt en het valt reuze mee, zit maar 15 kg in terwijl het 25 kg mag zijn. De rugzak is in verhouding zwaarder met de boeken voor onderweg, CD's,camera en reisdocumenten.
Eens kijken of er bij de incheck een upgrade te versieren is, misschien is men wel gevoelig voor Wim's verjaardag vandaag. Maar al blijft het economy, de stoel- en beenruimte van Emirates zijn sowieso al wat ruimer dan de rest. We leveren ons er gewoon aan over, en het Sudoku boekje zal er ook aan te pas komen.

Tot kijk in Christchurch !!

• 08 November 2010 - 14:53

Peter En Berry:

Allereerst Wim gefeliciteerd met je verjaardag.En we wensen jullie en fijne reis (zo lang vliegen is al niets voor mij)En des te minder bagage dat jullie meenemen des te meer kunnen jullie weer als bagage mee terug nemen.
    Wij horen wel van jullie als jullie aangekomen zijn. De groeten.

• 08 November 2010 - 18:36

Tim & Nancy:

He pap,gefeliciteerd met je verjaardag: 2x 34,5, valt best mee. (houd hem jong, he Rob!)
    als het goed is zit jullie in de taxi op weg naar het vliegveld. Mooie dag om met de trip te beginnen. Wens jullie veel plezier en geniet ervan.

Je kleinzoon is al 3 cm gegroeid en drinken gaat steeds beter.
    Ik deel de gedachte van Peter en Berry, over de lege plek in jullie koffers....enjoy!

• 08 November 2010 - 19:32

I.schelling:

Hallo Rob en Wim,
    Het lijkt wel of ik mee ga naar N.Zeeland.
    Even dit i.v.m. upgrade.
    Onze reis, vorige week zaterdag was overboekt.
    We kregen een aanbod om over Toronto naar New York te vliegen
    busseness class. `dus dat hebben we maar gedaan.Zonder bijbetaling.
    Terug was weer gewoon economycclass.ging wel!!
    Lekker eten bij Jet air, india's
    Volgens mij hebben jullie te weinig
    spullen mee, maar 15 kg.
    groetjes Irene

• 08 November 2010 - 22:21

Jan En Truus:

Wim,proficiat met je verjaardag. Ook van ons
    een heel goede reis toegewenst en 'n hele fijne vakantie in Nieuw- Zeeland. Tot later.

• 09 November 2010 - 12:13

Marjolein:

Wat heerlijk, jullie reis gaat beginnen! Onze trip zit er helaas weer op, door jullie te volgen blijf ik misschien nog een beetje in het vakantie gevoel hangen... Dus kom maar op met de verhalen!
    Groetjes!

• 09 November 2010 - 20:39

Henny:

Hallo reizigers,

Ik hoop dat jullie goede vluchten hebben gehad en geen last van reisziekte.
    Dat zal niet want daar heb ik jullie nog nooit over gehoord.
    Hier gaat alles goed.
    Geniet er van en ik lees het wel als jullie weer contact hebben gemaakt...