Voorpret voorbij - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu Voorpret voorbij - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu

Voorpret voorbij

Blijf op de hoogte en volg Rob

31 Oktober 2013 | Nederland, Heerlen

Hallo beste vrienden, familieleden en collega's

Nu is het bijna zo ver. Vandaag de laatste werkdag afgesloten.
Morgen koffers pakken en dan worden we zaterdag opgehaald door de taxi.
Na maanden van voorbereiding en voorpret is het dan eindelijk zo ver.

We gaan opnieuw kennis maken met Nieuw Zeeland, en dit keer willen we de plaatsen en streken bezoeken die we nog niet gedaan hebben, of waar we zeker nog een keer naar terug willen.
Maar eerst doen we nog even een stukje Australië, van Sydney naar Melbourne. Dat gedeelte zullen we met de camper afleggen. Maar eerst even op adem komen in Sydney, alhoewel ik wil Wim zo veel laten zien...
Vorige keer toen ik er was, vond ik de Zoo wel een topper, dus daar gaan we zeker een kijkje nemen. Zien we de eerste koala's, en hopelijk krijgen we ze ook nog in het wild te zien.

We melden ons vanuit warm Sydney.

Groeten,

• 01 November 2013 - 19:35

Jasper En Tineke:

Hallo Rob en Wim,
    Op de vooravond van jullie vertrek willen we jullie een hele fijne reis met veel bijzondere momenten toewensen. Geniet ervan samen met volle teugen!! We volgen jullie op de voet, kijken uit naar de eerste post vanuit Sydney!
    Groetjes Jasper en Tineke

• 01 November 2013 - 20:17

Marjolein En Dries:

Koffertjes ingepakt; zijn jullie er helemaal klaar voor? Zijn benieuwd of jullie vanavond een beetje kunnen slapen (en anders genoeg tijd om uit te rusten in het vliegtuig, haha), spannend hoor!
    We wensen jullie een hele mooie reis, aan de voorbereiding zal het in iedergeval niet liggen.
    Leuk dat jullie deze blog hebben opgezet, we kijken uit naar het volgende bericht.
    Hoppelijk een hele goede reis en lekker genieten!
    Groeten Marjolein en Dries

• 02 November 2013 - 17:16

Aninie&John:

Ha Rob&Wim,
    Jullie zijn nu onderweg en wij wensen jullie een hele goede reis. Wij hopen dat deze vakantie nóg beter zal zijn dan jullie vorige verre reis naar dit werelddeel. Heel veel plezier daar en we zijn benieuwd naar jullie eerste bericht vanaf "down under". Geniet ze vooral!
    Hartelijke rgoeten van Annie&John

• 04 November 2013 - 08:32

Cindy Schulteis:

Rob en Wim,
    Geniet met volle teugen van jullie geweldige reis!!!
    Nieuwsgierig naar jullie bevindingen deze keer.
    Ook heel veel groetjes van Irene!!
    have fun!! Dikke poen, cindy

• 04 November 2013 - 10:35

Jacqueline :

He Rob en Wim,

" Down Under '' al bereikt, hoop dat jullie veilig zijn aangekomen ? Het avontuur kan beginnen , heel veel plezier samen, geniet van alles wat op jullie pad komt ! En we zijn benieuwd naar jullie eerste verhalen op de site.

Grtjes Jacqueline en de collies van Brunssum