The Big Five - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu The Big Five - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Rob - WaarBenJij.nu

The Big Five

Door: Rob

16 November 2014 | Nederland, Heerlen

Het is weer november dus tijd om de zon op te zoeken.
Gekozen voor Zuid-Afrika en dan het noord-oostelijk gedeelte. We beginnen in Johannesburg en gaan dan een tour maken via Ohrigstad, Kruger, Swaziland, Drakensbergen en terug naar Johannesburg.
Omdat we graag van de omgeving genieten hebben we voor een rustig tempo gekozen met genoeg ruimte om te wandelen en te relaxen. Uiteraard zit er ook een safari tussen.
Maar het zuiden met Kaapstad en de tuinroute houden we te goed voor een volgend keer.

Wij hebben er zin in en nodigen je graag uit om weer met "ons mee te reizen".

Nog 5 nachtjes slapen....

• 16 November 2014 - 12:42

Evita:

Leuk om jullie verhalen weer te mogen lezen! Een hele goeie reis gewenst!

• 16 November 2014 - 15:30

Henny:

Hallo jongens,

Wat is dat leuk, he ? Nog 5 nachtjes in je eigen bed: heerlijk !!!!
    Wij tellen met jullie de dagen af en genieten alvast mee...
    Heel veel plezier en leg die Big Five maar vast met een High Five....

Knuffel van Huub en Henny

• 16 November 2014 - 16:36

Els&Jaap:

Hallo mannen,
    Het begin is er weer, en we hopen weer mee te genieten van jullie aankomende reis.
    Nog 5 nachtjes slapen, en jullie koffertje mag in het vliegtuig!
    Vast een heel goed reisbegin!
    Liefs van Jaap en Els.

• 16 November 2014 - 19:00

Annie&John:

Ha Rob&Wim,
    Wat leuk zo'n nieuw avontuur! We gaan jullie zeker volgen. John is nu in Casa Anita voor een weekje, dus wanneer ik terug ben kan ik Annie met jullie reisje verrassen. Ze vindt het altijd leuk om jullie te volgen! Voornu, veel voorpret, goed reis en we zijn benieuwd naar jullie eerste verslag.
    Lieve groetjes van John

• 16 November 2014 - 19:49

Jasper En Tineke:

Hallo Rob en Wim,

Leuk dat jullie weer een reisverslag gaan bijhouden, wij verheugen ons nu al op jullie verhalen vanuit het prachtige Zuid Afrika, waar wij zulke mooie herinneringen aan hebben! Zo kunnen wij onze herinneringen ook weer herbeleven:-) Goede reis, veel plezier, geniet!

Liefs Tineke en Jasper

• 17 November 2014 - 04:14

Dries En Marjolein:

Ow wat een fijn vooruitzicht en we lezen ook graag weer met jullie mee!
    Het aftellen kan beginnen....

Groetjes vanuit Hokitika-NZ

• 18 November 2014 - 11:07

Evelien En Salvatore:

Hallo Rob en Wim
    We kijken nu al met spanning uit naar jullie belevenissen.
    Geniet de voorpret. We wensen jullie een goede vlucht