Eerste dag - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rob - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: robenwim

Blijf op de hoogte en volg Rob

11 November 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Kia Ora,

We zijn er !
Na een lange vlucht, met veel vliegtuigmaaltijden zijn we met een beetje vertraging geland in CHC. Boven Sydney moesten we 45 minuten rondcircelen vanwege de drukte in het luchtruim. In CHC was het lekker weer, maar om plaatselijke tijd 19.00 uur zijn we toch maar in bed gekropen. Vandaag CHC bezichtigd, ook bij lekker temperatuurtje van 20 graden. Vooral de botanische tuin was erg de moeite waard. Leuk compact centrum, Van de gevolgen van de aardbeving van 4 september nog slechts een paar restanten gezien. Ze zijn erg snel met herstel. Sneller dan in Haiti. Morgen gaan we de camper ophalen en dan gaat we beginnen aan de tour. Benieuwd of ik met de camper overweg kan, maar dat zal wel moeten. En anders moet Wim maar rijden en lees ik de kaart (ha ha) Wordt vervolgd !
Zonnige groet uit CHC

• 11 November 2010 - 09:27

Anne:

Fijn dat alles goed is gegaan. Met de jetlag moeten jullie het maar rustig aan doen. Rij ze met de camper en geniet er van. Groetjes, ook van Marianne

• 11 November 2010 - 10:50

Jan & Wim:

We wensen jullie heel veel succes toe tijdens jullie verblijf daar. Enne niet teveel over temperaturen praten want daar worden wij hier alleen aar jajloerser van.

• 11 November 2010 - 10:55

Janine:

Goed temperatuurtje hebben jullie daar! Hier is het koud en er zou storm op komst zijn:-( Succes met de camper!
    Groetjes, Janine

• 11 November 2010 - 20:31

Evelien En Salvatore:

Fijn te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. Het allerbeste met het sturen van de camper, Rob daar wen je snel aan, beter rijden dan kaart lezen!!
    Windige groetjes uit Zwitzerland van Evelien en Salvatore en Jessy

• 11 November 2010 - 21:02

Jan En Truus:

Leuk om te horen dat jullie eindelijk zijn aangekomen op de plaats van bestemming.Hopelijk beter weer dan hier.
    Doot mer de groete aan de Kiwi's

• 14 November 2010 - 13:45

Gerda H.:

Terug van mijn vakantie naar Rome ga ik jullie volgen ONLINE.Rob,op de foto te zien van de eerste dag van jullie aankomst in N.Z. heb je Wim aardig in de tang. Het zal geen probleem zijn wie nu wel en wie niet met de camper rijdt. Geef elkaar de ruimte en ben aardig voor elkaar. Ik geniet van alles wat jullie vertellen een laten zien van zo'n mooi land.Geniet met volle teugen en denk niet aan ons kikkerland. De regen is niet van de lucht. Vandaag is Limburg in de greep van regen en alle naren dingen hier om heen. Veel lieve groeten, Gerda H.