Fietsen door Bangkok en omgeving - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob - WaarBenJij.nu Fietsen door Bangkok en omgeving - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob - WaarBenJij.nu

Fietsen door Bangkok en omgeving

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

13 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Toch nog maar even schrijven dat de fietstocht die we gemaakt hebben toch wel heel bijzonder was. Met zijn allen door smalle steegjes, maar ook door een zeer groen gedeelte van Bangkok waar ze zelfs een fietsroute hebben aangelegd. Wat je te zien krijgt is al bijzonder, je kijkt bij de mensen naar binnen en vooral de kinderen zijn heel enthousiast en willen perse High fiven, maar je RUIKT de stad ook echt, en dat is niet altijd even lekker natuurlijk. Maar daar kun je je wel wat bij voorstellen, een stuk door het parkwas dus een verademing. De lunch hebben we onderweg gebruikt een een traditioneel restaurantje en het smaakte best. Vanavond eten we Mexicaans in ons hotel Rembrandt, dat schijnt een heel goed restaurant te zijn. Morgen dan nog een tempeltour in de stad, en s'avonds afsluitings diner op een boot op de rivier. We hebben gewoon geen tijd om te shoppen, hetgeen de dames toch wel erg vinden. Wellicht vanavond nog een kansje, want mijn horloge en mijn hoofdtelefoon hebben het begeven, en die schijn je hier wel te kunnen scoren.
Hierbij nog wat foto's zodat jullie de sfeer kunnen proeven maar helaas niet ruiken....

• 13 Oktober 2015 - 13:50

Collie En Collie:

Hee Robbie,

We hebben je humoristische verhalen weer gelezen en alle cowboy- en brommerfotootjes incl varkens gezien! Zo te lezen, is Cambodja geen super aanrader, tenminste vergeleken met Thailand en Vietnam! Fijne dagen nog, drink genoeg water en goeie terugvlucht!
    Groetjes vanuit Broenssem

• 13 Oktober 2015 - 15:13

Wim:

Nog even boodschappen doen moet lukken. Dat fietsen vinden velen, je kent er een paar, toch een speciale ervaring. Morgen wordt volgens mij toch een echte vakantiedag. Donderdagavond alweer thuis. Geniet nog maar even van de "lekkere" temperatuur, want hier is het echt winterkoud met een stevige wind en maximaal 7 graden.
    Groetjes,
    Wim

• 14 Oktober 2015 - 00:55

Annie&John:

Ha Rob,

Wat een gaaf fietspad is dat! Het lijkt wel een "boomkruinenfietspad". Nu nog even shoppen en dan mag je weer naar huis. Wat Wim al zei >> houd je winterjas maar klaar, want hier lijkt het wel winter zo guur is het weer. Annie denkt er niet over om naar buiten te gaan nu.

Goede terugreis straks ......

Annie&John

• 14 Oktober 2015 - 09:46

Henny:

Wat een tegenstellingen, grote bijna wolkenkrabbers en super groen fietspad dwars door de stad....
    Dat moet wel een verademing zijn !
    Succes met de laatste aankopen en een goede vlucht !
    Trek maar een lange broek aan, want hier zijn de temperaturen niet geschikt voor t-shirt met korte broek !

Groetjes, Henny

• 14 Oktober 2015 - 10:58

Evelien En Salvatore:

Hallo Rob

Nou zeg een fietsroute in Bangkok, zeker aangelegd voor de
    Nederlanders die er komen.

We wensen je een prettige terugvlucht en weer vlug wennen aan het
    europeese weer.

Lieve groetjes van je zus Evelien en Salvatore